Nervous up to here

DON'T like klaustrophobia. Hate it, actually. And I also don't see a point in going into this narrow tube tunnel. I mean, it's not the brain they're gonna x-ray, it's my arm. Can't they just build a tiny tunnel for the arm. That would've been awesome. Then I woulnd't be so scared. Yes, I said it. Scared. Terrified even.
And it didn't exactly help watching 2 seasons of Grey's Anatomy straight through. Now I'm paranoid..
But I do hope they find something and fix it so I can go back to life. Or maybe I hope they don't find anything.
Bleh.


What doesn't kill you makes you stronger injured.


Kommentarer
Postat av: Anna

AJ! Vad har hänt? :/ :/ :/

Tack för berömmet förresten, när ska du gifta dig och vad heter den lycklige mannen? Hoppas du är hemma något mellan den 16 dec och 4 jan, för då skulle jag jättegärna vilja hitta på nåt med dig om du har tid? :)

Krya-pussar!

2009-11-17 @ 21:32:07
URL: http://skimmer.blogg.se/
Postat av: Martina

haha.. nej inget har hänt nu.. du vet jag bröt ju armbågen för ett år sedan, och NU har jag fått röntga den... sega vården.. haha. väntar nu på resultatet, så kanske när jag fyller 30?? ;)



ang giftemål så fattas väl själva mannen då...hehe.. men det kommer, jag bokar dig i förväg iallafall :D



Klart jag e hemma!! Det enda som är inplanerat är att jag ska träffa mig kära vän anna ;) tihi, längar! puss

2009-11-21 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0