Utmanad

Såg att det låg en liten award på min blogg från min kära Anna :) Detta innebar att jag skulle publicera den 10:e bilden som publicerats här på bloggen. Så jag grävde bakåt i arkiven och det roliga var att jag hittade denna bild:


Jag dubbelkollade och det var verkligen den 10:e bilden - Perfekt! Jag gillar verkligen den här bilden. Den är från Annas hejdå-middag i september 2008 och jag minns det som igår. Jag är så otrolig glad att jag träffat denna fina människa. Redan från början var det som vi känt varandra i en evighet och bilden är ju extra passande nu efter Sweden Rock där vi hade så grymt kul! Anna- med dig går tiden aldrig långsamt och jag saknar dig redan <3

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Aww, men vad coolt! :) Och vad fint du skriver vännen, jag blir alldeles rörd! Tack för att du är du också, jag har verkligen tyckt om dig från sekund ett och det har bara blivit bättre sen dess. :) Du är grym och jag är skitglad att jag har fått lära känna dig. Tack också för en superfestival, den kunde inte blivit bättre! Toppbetyg från min sida också...

Miss U 2!

2010-06-15 @ 21:43:00
URL: http://skimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0